Relaxxxxxx - Reisverslag uit Pololem, India van holymolycow - WaarBenJij.nu Relaxxxxxx - Reisverslag uit Pololem, India van holymolycow - WaarBenJij.nu

Relaxxxxxx

Blijf op de hoogte en volg holymolycow

01 Februari 2016 | India, Pololem

Nou, daar zijn we dan! Het was even vogelen hoe t werkte..

het is al bijna een week geleden dat we van Brussel vertrokken. Alles is prima verlopen, kale grote Belg of Indiaeer of Braziliaan naast ons in het vliegtuig waarvan Monique de volgende dag de identiteit en zijn reisdoel nog niet had vastgesteld. Maakt niks uit, hij nam ons bij aankomst mee met zijn prive-taxi en dropte ons voor het 'Hotel'. Beter aankomen kon niet!

De volgende dag Mumbai (ook wel Bombay genaamd, grap komt zo)verkend en meteen op zoek naar een treinticket. De drukte valt erg mee en we konden ons boven verwachting makkelijk voortbewegen. Ticket gekocht, beetje rondgeputput (indiase tuktuk) en geeindigd op het strand van Mumbai. Ook hier de drukte is niks vergeleken die van Scheveningen.

Aangezien de stad niet geheel onze best place to stay is en de trein de volgende dag al heel beste plaatsen had, hebben we meteen de tocht naar Goa ondergaan. Prima, dit keer meteen de goeie trein (geen penalty's zoals de vorige keer in India opgelopen, stomme handhavers ;-) en probleemloze reis die uiteraard wel weer 3 uur langer duurt dan op het ticket staat. Beetje (nou Monique beetje.......) slapen, lezen, buurten, rondwandelen en voor we het weten is Goa daar! Dat Monique niet uit de trein geknikkerd is is sowieso bijzonder, zie de foto! Rara wat zat er in die rugzak??

Over Goa kunnen we kort zijn. We zijn er nu 5 dagen en het is heeeeeerlijk, meer ontspannen kan niet. Wat we hebben gedaan? Nou, zeker al een paar foto's gemaakt (coole vogels hier), heerlijk gegeten, geyogaat om de spieren toch enigszins aan de gang te houden, gegeten, uitgebreid later masseren, gelezen en verder niet al te veel. En dan wil je wat gaan doen, Joyce gaat de was even wegbrengen een km verder op; een hele activiteit maar komt niet verder dan de hoek om waar een kerel de bosjes uit komt en zegt 'I will do it' voor 2 euro. Ja, die washing dus. Benieuwd hoe we de onderbroeken morgen terug krijgen, hij had iig wel een waslijn. India is sowieso (weer) een echte belevenis. Je ziet maar zo'n klein stukje maar ervaart zo veel, het weer is heerlijk, het reist veilig en is hier veel schoner dan verwacht.

We vertrekken morgen nacht naar het zuiden, met de trein. Daar is het waarschijnlijk ook mooi, veel natuur en gaan we die schoenen toch weer eens aandoen voor een wandeling van een paar uur. Alhoewel Monique vanochtend, net als de gespierde mannen hier vanochtend ffkes de beach op en neer is getrimd in sportshorty, jaja!

Het gaat ons goed, hopelijk jullie daar ook. Lekker aan het werk, aan het genieten van de regen. Gehaktballetje en stamppot erbij.. We hopen snel weer van jullie te horen en dat doen wij uiteraard ook!

Namaste!

• 01 Februari 2016 - 10:57

Wim En Corry:

Leuk om eindelijk iets van jullie te horen en fijn dat het goed gaat.

• 01 Februari 2016 - 10:57

Corry En Wim:

Met de poesjes gaat het goed.

• 01 Februari 2016 - 12:59

Anita:

Hoe kunnen Wim en Corry weten dat het met de poesjes goed gaat? Rara....

• 01 Februari 2016 - 14:08

Anita MEC (Voor Het Onderscheid):

He he eindelijk een reisverslag! Dacht dat jullie te druk waren met allerlei avonturen beleven, maar jullie waren dus vooral aan het relaxen. Klinkt goed hoor, en de foto's (je kunt ze wel alleen in mini-formaat zien) zijn erg mooi!
    Ben nu dus wel benieuwd hoe Corry en Wim weten dat het goed gaat met de poesjes @Anita??

• 01 Februari 2016 - 14:55

Ina:

Ik maar kijken of er een bericht stond maar nee hoor, gelukkig is alles ok.
    Fijn om te horen dat alles goed verlopen is tot nu toe en heb je je was al weer terug en alles nog aanwezig?
    Relax nog maar lekker en geniet van alles wat je tegenkomt (doe je toch wel gelukkig).
    Graag hoor ik hoe het verder verloopt.

nou lieverd nog veel plezier met z'n tweeën.
    liefs en de groetjes mam Ina

• 01 Februari 2016 - 16:03

Co En Marjo:

Hoi Joyce,

Fijn om te lezen dat jullie het goed maken.
    Geniet maar volop!
    Goede reis verder en we zijn benieuwd naar jullie verdere avonturen.

Groetjes, Co en Marjo

• 01 Februari 2016 - 17:51

Marc:

Leuk. Ben zeer benieuwd naar de pikante strandfoto's
    Groeten, Marc

• 01 Februari 2016 - 19:07

Johan:

Hey dames,

Lekker aan het werk....in de regen.....ja, dat is het zo'n beetje.....en als je dan eens tijd had om tijdens het werk te reageren....nee, daar is bij ons geen nummertje voor....en ja, een vergrootglas heb je wel nodig bij die fotooooottttjjjjeeessss van jullie.
    Geniet daar maar van het mooie weer en maak je niet ongerust, hier bewaren we wel het nodige voor jullie.

Grtzzz,
    Johan

• 02 Februari 2016 - 07:35

Pa En Minke:

Goedemorgen (hier) Joyce en Monique,

Nou dat werd een keer tijd. Volgens mij wordt er daar wat te veel gerelaxed, gerelaxxxed en gerelaxxxxxed! Hier willen we wel wat meer ACTIE van jullie! Tenslotte beleven we hier niet zo veel zonder zon en lekkere temperatuur, dus moeten jullie ons warm houden met stevige belevenissen en avonturen. Nu moeten we het doen met de spanning van een onderbroek die wel of niet schoon terugkomt ( als-ie al terugkomt). Dus dames : aan de slag !
    En als jullie dan toch actief worden, zorg dan even voor wat grotere foto's, wij zijn de jongsten niet meer.........
    Al die actie moet natuurlijk wel gepaard gaan met VEEL PLEZIER !
    In afwachting van fantastische, spannende , romantische reisverslagen.
    De groetjes van Pa en Minke !

• 02 Februari 2016 - 15:19

Marianne Kox:

Hé reizigers! Hopelijk hebben jullie de lange treinreis overleefd. Hier is het inderdaad regen, regen en nog eens regen. Carlo heeft vorige week al een keer bij ons gegeten, ik zal vlug nog een keer uitnodigen.
    En voor jullie geldt natuurlijk: GENIETEN

• 03 Februari 2016 - 15:41

Cees ODZOB:

Dat gaat lekker daar!
    Geniet ervan.

Gr. Cees

• 03 Februari 2016 - 15:44

Cees ODZOB:

Ow ja... en het recept voor de erwtensoep volgt spoedig.
    Zo blijf je toch nog een beetje verbonden met NL.

• 03 Februari 2016 - 21:40

Floor En Gerrie:

Hoi Joyce en Monique,

Fijn dat jullie het naar de zin hebben,in lees dat het goed gaat met de poezen, ha, ha,ha.
    Het gaat inderdaad heel goed met de poezen, alleen heb ik het idee dat ze niet buiten komen met het slechte weer!
    We wensen julie nog heel veel reisplezier en verder heel veel groetjes van Annelie en Maud.

Gerrie en Floor